25 lutego

Aptus Multidog - recenzja


Suplementy stanowią nieodłączny element tak zwanej diety domowej. A że w jadłospisie Mango od lat króluje gotowane mięso, tedy staram się regularnie podawać mu preparaty mineralno-witaminowe. Najchętniej sięgam po te w postaci tabletek. Zwracam również uwagę na zawartość wapnia i fosforu w odpowiednich proporcjach. Przez moje ręce przewinęły się produkty kilku firm. Zazwyczaj kończyło się na jednym opakowaniu - żaden preparat nie przemówił do mnie na tyle, abym na stałe włączyła go do diety Mango. Zawsze pojawiało się jakieś ale: wątpliwa jakość, ubogi skład, forma, która nie do końca mi odpowiadała (suplement w postaci proszku)...
Nie wspominam o tym bez powodu. Otóż od paru miesięcy nieprzerwanie testujemy produkt o nazwie Aptus Multidog i uważam, że jest to zdecydowanie najlepszy tego typu specyfik spośród dotychczas przez nas stosowanych. Gdyby nie fakt, że planuję przestawić Mango na naturalne suple (jak drożdże browarnicze, algi morskie czy zmielone skorupki jaj), Aptus Multidog prawdopodobnie zagościłby w naszym domu na dłużej - a kto wie, może nawet na stałe... Mimo wszystko nie wykluczam, że jeszcze do niego wrócę, bo naprawdę zyskał sobie moje uznanie. Czym? Już wyjaśniam.


Zacznę od kwestii - mogłoby się wydawać - błahej, dla mnie jednak dość istotnej. Wyczerpująca informacja o produkcie. Dołączona do opakowania ulotka zawiera nie tylko szczegółową rozpiskę witamin, minerałów i pierwiastków chemicznych wchodzących w skład preparatu, ale również opis właściwości poszczególnych składników oraz informacje dotyczące grupy docelowej, sposobu stosowania, dawkowania i przechowywania, a także kilka dodatkowych uwag. Znalazłam na niej odpowiedzi na niemalże wszystkie nurtujące mnie pytania. Doceniam to.


Największą zaletą produktu jest kompletny skład. Nie wiem, jak innych, ale mnie w pełni satysfakcjonuje. Aptus Multidog ma uzupełniać niedobory piesków na gotowanym i śmiem twierdzić, że doskonale wywiązuje się z tego zadania. Chyba niczego mu nie brakuje. Po przeanalizowaniu składu wzdłuż i wszerz doszłam do wniosku, że z czystym sumieniem mogę podawać Mango preparat. Moją dezaprobatę wzbudziły jedynie substancje smakowe i pomocnicze, ale cóż - nie można mieć wszystkiego.


No i wreszcie - forma. Aptus Multidog to suplement w postaci tabletek - dosyć dużych, ale niesprawiających problemów z dzieleniem (wręcz przeciwnie, są bardzo łamliwe). Tabsy przemycam Mango w jedzeniu i taka metoda świetnie się u nas sprawdza. Rudy wypluwa je rzadko, a cały proces nie ciągnie się w nieskończoność - raz, dwa i po sprawie.


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona i polecam.

Cena produktu oscyluje w granicy 35 zł za opakowanie zawierające 150 tabletek.

Recenzja powstała we współpracy z firmą Aptus.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz