piątek, 3 czerwca 2016

Nie samym psem żyje psiarz

Czy psy to całe moje życie? Oczywiście, że nie. Rodzina i przyjaciele również wiele dla mnie znaczą. Wierzę w Boga i to On nadaje sens mojemu życiu. Poza tym mam też inne zainteresowania. Uwielbiam obcować z psami, to fakt. Co jeszcze lubię robić?
Przedstawiam top 10 rzeczy, które sprawiają mi radość. 😊

1. Badminton
Pasja, którą zaraził mnie tata. Gra w badmintona sprawia mi ogromną satysfakcję - tym większą, że nieźle sobie radzę.


2. Łucznictwo


Niegdyś uczęszczałam na regularne treningi w klubie. Z różnych względów zrezygnowałam, ale w moim sercu zawsze będzie miejsce na ten sport. Nie wykluczam możliwości, że jeszcze wrócę do łucznictwa.

3. Czytanie książek


Przygodówki, sci-fi, romanse, historyczne, o zwierzętach czy moje ukochane fantasy... Uwielbiam czytać i robię to nałogowo. Jestem książkoholiczką i dobrze mi z tym. 😊

[Edytowane]. Á propos... Przedstawiam top 10 moich ulubionych książek (kolejność przypadkowa):
1. Atramentowa Trylogia autorstwa Cornelii Funke.
2. Pozaświatowcy autorstwa Brandona Mulla.
3. Biały Kieł autorstwa Jacka Londona.
4. Zew krwi autorstwa Jacka Londona.
5. Trylogia Niezgodna autorstwa Veroniki Roth.
6. Trylogia Czasu autorstwa Kerstin Gier.
7. Zwiadowcy autorstwa Johna Flanagana.
8. Wiedźmin autorstwa Andrzeja Sapkowskiego.
9. Miłość pod Psią Gwiazdą autorstwa Anny Łaciny.
10. Władca Pierścieni autorstwa J. R. R. Tolkiena.


4. Pisanie
Blogowe wpisy czy wypracowania na polski... Najczęściej mi się nie chce, ale jak już zacznę, wprost nie mogę się oderwać. To wciąga. Ostatnio polubiłam pisanie pseudorecenzji przeczytanych książek - mam nawet specjalnie w tym celu założony zeszyt.


5. Robienie zdjęć


Jakby to napisać? Nie interesuję się fotografią, mimo posiadania lustrzanki i Photoshopa, ja po prostu lubię od czasu do czasu pofocić. Mam wprost wspaniałe warunki do rozwoju w tej dziedzinie. Mama to grafik komputerowy, tata - fotograf z zamiłowania. Ale lenistwo i brak motywacji robią swoje.

6. Podróże
Nie jestem zapaloną podróżniczką i hołduję przekonaniu, że wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Z drugiej strony chętnie poznaję nowe miejsca, a podróże zapewniają mi oderwanie od szarej codzienności, moc przygód i wrażeń.

7. Wypoczynek na łonie natury
A więc spacery, wędrówki po lesie, pikniki na zielonej trawce, brodzenie w wodzie, obserwowanie przyrody... Rzeczy, które skutecznie poprawiają mi nastrój. 😊

8. Spędzanie czasu z rodziną i przyjaciółmi
Uwielbiam samotność, ale i towarzystwo. Fajnie jest się razem pośmiać, porozmawiać, zrobić coś wspólnie. Kto tego nie lubi?

9. Jedzenie


Kocham jeść, choć jestem wybredna - zupełnie jak mój pies. 😊 Zresztą imiona moich zwierzaków mówią same za siebie: Mango, Cynamon, Maj(onez). 😊
Najbardziej lubię lody, owoce, pizzę, uszka grzybowe z barszczem i makaron z sosem serowym.

10. Lenistwo


W którym Mango dzielnie mi towarzyszy. 😊
Nie ma to jak wylegiwanie się z książką czy spanie do 9.

A czym wy (oprócz kynologii) się interesujecie? Co lubicie robić w czasie wolnym?

Można wykorzystać pomysł na post, ale koniecznie mnie o tym poinformujcie... Chętnie poczytam.  😉



13 komentarzy:

  1. Hm... Ten post jest bardziej o tobie niż o psie - celu bloga. Mimo to, masz ciekawe zainteresowania - część z nich podzielam. Nieźle napisałaś to z tymi imionami, a na ostatnim zdjęciu Mango ma ciekawą minę ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywny post! Kurczę, strasznie podoba mi się imię Mango i Cynamon, chwytliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :) Taki luźny i można bardziej poznać Ciebie od innej strony. To prawda poza psami na świecie są inne ciekawe zajęcia. Ja bardzo lubię czytać książki, kiedyś wysyłałam pocztówki, a myślę, że poza psami nie wyobrażam sobie życia bez gryzoni. Może kiedyś napiszę taki post na swoim blogu.

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotografia, spędzanie czasu na świeżym powietrzu (o ile się zalicza), jedzenie i łóżeczko to cała ja! :D Pomijając kynologię, która stoi na pierwszym miejscu oczywiście :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na post ! Łucznictwo <3 byłam ze 2 razy na "szkoleniu" mega sport !
    Zapewne kiedyś taki post pojawi się i u nas :)
    Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  6. Głównym zainteresowaniem moim jest muzyka, tworzenie piosenek mam zamiar rozpocząć, świetne posty piszesz :)
    http://jump-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O, to my też napiszemy podobny post, bo świetny pomysł :)
    I nie zgodzę się z pierwszym komentarzem-post dotyczący autora jest równie ważny, jak psie tematy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na post, widzę że u innych powstają już podobne więc niedługo też się za taki zabiorę :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. 3, 5 i od 7 do 10 to rzeczy, które idealnie mnie opisują, ale prawdopodobnie nie napiszę ich w poście, który już powoli powstaje (pewnie go opublikuję w następnym tygodniu, aby mieć czas na zastanowienie się co sprawia mi radość).
    Pozdrawiam,
    Gabriela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://swiat-giraffrieli.blogspot.com/2016/08/top-10-rzeczy-ktore-sprawiaja-mi-radosc.html w końcu skończyłam :D

      Usuń
  10. Och ja też KOCHAM czytać książki 💕 ♥ a do tego nawet piszę swoje (tak dla siebie i znajomych :) ). Aktualnie piszę książkę pt. "50 piłek Vegi" :D
    Oprócz tego uwielbiam też robić zdjęcia i mam nawet stronę na fb:Magic - photography. Lubię też podróżować poznawać nowe miejsca i nowych ludzi. Lubię też pisać blogi dlatego mam ich kilka. Kręcenie filmów i filmików to też jedna z moich pasji. Jeszcze rysowanie, malowanie, grafika ;) to chyba tyle :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam spróbowac łucznictwa, ale na razie nie mam gdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba każdy psiarz lubi robić zdjęcia :)
    A z tym łucznictwem to ciekawa sprawa, muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń