10 kwietnia

Konkurs dla psich blogerów - II edycja

 
Konkurs inny niż wszystkie - tego jeszcze nie było!

Konkurs polega na napisaniu i opublikowaniu na blogu wpisu na jeden z trzech tematów.

Tematy (kategorie):
Dzień z życia psa. (Opisany z psiej - nie ludzkiej - perspektywy).
Świat zza krat, czyli o pomocy potrzebującym czworonogom.
Cztery pory roku z psem u boku.

Ważne: pod uwagę brane będą jedynie posty opublikowane na blogach. Fanpage na Facebooku to nie blog!

Post może zawierać zdjęcia, ale przy wyborze zwycięzców pod uwagę brany będzie sam tekst.

Do konkursu można zgłosić tylko jeden post!

Do wygrania są trzy równorzędne nagrody główne - w każdej z kategorii zostanie wybrany jeden zwycięzca. Dodatkowo przyznane będzie wyróżnienie (temat wpisu dowolny).

Nagroda główna (x3):
PupiLu (pupilu.pl): koszulka, lusterko oraz etui na telefon (z wybraną rasą psa);
Aptus (aptuspet.pl): pasta Aptobalance, kapsułki Eforion Forte oraz próbki produktów;
Skład Karmy (skladkarmy.pl), Fish4Dogs (fish4dogspolska.pl): pakiet startowy - zestaw próbek karm i przysmaków.

Nagroda za wyróżnienie:
SpeedMania: smycz o długości 1,5 m.

Czas trwania konkursu:
od 10 kwietnia do 10 maja 2017 roku. Wyniki zostaną opublikowane na blogu Mango maksymalnie 7 dni po zakończeniu konkursu.

Linki do konkursowych wpisów proszę zamieszczać w komentarzach pod postem na FP Mango.

Uwaga! Wpis musi zawierać grafikę konkursową oraz informację: Ten post bierze udział w konkursie organizowanym przez blog whippetzpasja.blogspot.com, w którym sponsorami są: PupiLu, Aptus, Skład Karmy oraz SpeedMania.

Będzie nam niezmiernie miło, jeśli polubicie strony sponsorów i Mango na Facebooku oraz udostępnicie post konkursowy (jednak nie jest to warunkiem udziału).

Powodzenia!

PS Wraz z firmą Aptus zachęcamy do zamawiania bezpłatnych próbek syropu Apto-flex: https://aptuspet.pl/zamow-probke/

12 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo zastanawiam się nad tym konkursem... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie odnośnie konkursu. Czy mogę wziąć udział, jeżeli wygrałam poprzednią edycję?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, muszę pomyśleć nad udziałem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wezmę udział, mam jedno ciekawe opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym wziąć udział, ale czy o poście można poinformować tutaj, nie na FP? Nie mamy Facebooka.
    Pozdrawiamy!
    Dominika&Tobias

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, mam nadzieję, że jeszcze aktualne (w końcu do dziś) i zdążyliśmy ;)
      http://www.znosemprzyziemi.pl/2017/05/10/pory-roku-psem-u-boku/

      Usuń
  6. Kurcze, świetne tematy, ale już upatrzyłam ten jedyny <3 Oczywiście, że weźmiemy udział!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłosiliśmy się już pod postem na facebooku :)
    http://zycie-z-psem.blogspot.com/2017/04/dzien-z-zycia-psa-w-gore-bulle-xiii.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem Reks i mieszkam razem z moja panią na wsi.Wstajemy zawsze rano i budzimy paniom która codzennie musi chodzi do szkoły. Gdy wstnie zawsze przygotowywuje mi duzą miskę karym. Po sytym śniadaniu odprowadzam ja do furtki i wracam do domu. Biegam w kółko i czekam pod drzwiami na pania. Po powrocie wlascicieliki wychodzimu razem na długi spacer gdzie spotykamy swoich znajomych. Po powrocie do domu zjadam rosztki obiadu które ugotowała mama mojej pani. Po sytym obiedzie bawie się z bracmi mojej pani, a póżniej kłade się na swoim kocu by odpoczac bo dzien był bardzo męczacy

    OdpowiedzUsuń