17 listopada

Konkurs dla psich blogerów - wyniki

Mango przybywa z wynikami! 😉


Organizowaliście kiedyś konkurs? Ja robię to po raz pierwszy. Pierwszy i nie ostatni, bowiem w planach jest II edycja!
Kochani! Bardzo, bardzo dziękuję Wam za te 21 zgłoszeń. I nie piszę tego, bo należy podziękować, bo wszyscy to robią. Nie. Jestem Wam naprawdę ogromnie wdzięczna.
Tak więc dziękuję. Za poświęcony przez Was czas. Za Wasze zaangażowanie. Wasz udział.
Proszę, nie bądźcie źli, że dokonałam takiego, a nie innego wyboru. Wielu z Was pewnie uzna go za niesprawiedliwy, jednak o gustach się nie dyskutuje. Poza tym musiałam wybrać. Najchętniej nagrodziłabym wszystkich, a Wy dobrze o tym wiecie.

Zwycięzcy:
Klaudia Necel, Dzień z życia psiarza - http://ilemaszciasteczek.blogspot.com/2016/10/dzien-z-zycia-psiarza-wpis-konkursowy.html
Puszek & Shadow, Pies też człowiek? - http://kundelkowelove.blogspot.com/2016/10/pies-tez-czowiek.html
Karolina Berkiewicz, Z psem przez świat - podróże małe i duże - http://naskrobane.blogspot.com/2016/10/z-psem-przez-swiat-podroze-mae-i-duze.html
Wyróżnienie otrzymuje Dominika Zembko (Pies też człowiek? - http://tinywhitepaws.blogspot.com/2016/11/pies-tez-czowiek.html).

Gratuluję! Wasze posty są fantastyczne!
Wybrane osoby proszę o kontakt ze mną poprzez wiadomość prywatną fanpejdża.      

8 komentarzy:

  1. 21 zgłoszeń to naprawdę wiele. Inicjatywa tematyczna tego konkursu jest niebanalna. dlatego też wzięłam w nim udział. Opisałam coś, co jest dla mnie i Goyi codziennością. Przyznam, że konkursy zdjęciowe trochę mi się przejadły, a tutaj mogłam napisać coś, co po prostu jest dla mnie przyjemnością - taaak, kocham codziennie spacery z kluską :)
    Dziękuję, razem z Goyą(!) i już kontaktuję się przez wiadomość prywatną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się, że wpis przypadł do gustu i dziękujemy za wyróżnienie!
    Wilson & ja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaaaardzo dziękuję! Nie sądziłam, że mój post aż tak bardzo się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację!
    Może następnym razem się uda. :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    julia9876543210.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcom, i szkoda mi że jednak nie wystartowałam, jednak miałam dużą przerwę na blogspocie i dopiero powracam do psich blogów. Mam nadzieję że za niedługo też coś takiego sie pojawi i tym razem wystartujemy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zgłoszeń się pojawiło! No i bardzo ciekawy konkurs, w drugiej edycji na pewno postaram się wziąć udział. W tej ograniczył mnie mój wolny czas, a raczej jego brak ;p
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranym ;)
    Żałuję, że nie wzięłam udziału, ale może następnym razem

    OdpowiedzUsuń