18 sierpnia

Fotoobraz Saal Digital - recenzja

Obrazy stanowią nieodłączny element chyba większości domów. Trudno się dziwić - obraz to wspaniała ozdoba, a niejednokrotnie także ucieleśnienie jakiegoś miłego wspomnienia.

Nie ukrywam, że bardzo ucieszyła mnie możliwość przetestowania fotoobrazu firmy Saal Digital. Od początku wiedziałam, że będzie on przedstawiał Mango - jakżeby inaczej! Po dłuższym namyśle mój wybór padł na przepiękną fotografię autorstwa Grzegorza Bukalskiego.


Firma Saal Digital oferuje kilka różnych powierzchni fotoobrazów. Jeśli nie jesteście pewni, która najlepiej sprosta Waszym oczekiwaniom, pomocą służy tabela umożliwiająca porównanie dostępnych powierzchni pod różnymi kątami. Z wyborem formatu również nie powinno być problemu - klient ma pełną dowolność, jeśli chodzi o wymiary.
Projektowanie fotoobrazu to banalny proces. Nawet największy laik powinien dać sobie radę.

Fotoobraz dotarł do mnie po stosunkowo krótkim czasie, dokładnie zabezpieczony. Jest taki, jaki sobie wymarzyłam. To produkt bardzo wysokiej jakości, starannie wykonany i po prostu piękny. Wprost nie mogę się na niego napatrzeć.

Cieszę się, że wreszcie mogę się pochwalić własnym fotoobrazem na płótnie. Taki obraz to naprawdę świetna sprawa, fantastycznie się prezentuje. Bardzo dziękuję firmie Saal Digital za to cudo!

2 komentarze: